2012. május 9., szerda

Epres-rebarbarás kevert süti

A recept Zamat és illat tárházában volt.Én csak egy kicsit módosítottam.

-6 tojás
-15 dkg cukor
-10 dkg vaj felolvasztva
-2 ek.tejföl
-13dkg liszt
-20dkg darált dió
-fél csg .sütőpor

-25-30dkg eper és rebarbara vegyesen
-1-2 ek.barna cukor a forgatáshoz-
A tojások fehérjét kemény habbá verem.A sárgáját a cukorral kikeverem majd hozzáadom a vajat és a tejfölt,legvégül a diós,sütőporos lisztet.
Az epret és a rebarbarát feldaraboltam majd a barna cukorba forgattam.
A masszát egy 26cm-es tortaformába öntöttem és rászórtam az epres keveréket.




180c-os sütőbe 35 percig sütöttem.Tűpróba!




Nagyon finom,szaftos sütemény lett,mely csak a diéta miatt nem kapott társnak vanília fagyit:)



1 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta ez a süti!!!! Ki fogom próbálni ez a páros nálam is nagyon nyerő :)

    VálaszTörlés