2012. május 20., vasárnap

Twix-szelet

Ezt az édességet Tücsökbogár konyhájában találtam!


Twix-szelet


Jómagam ezt a fajta csokit sem szeretem,mert nekem túl tömény,de a gyerekek kedvéért elkészítettem!

Nem panaszkodtak:)

Hozzávalók:
-20 dkg vajas keksz(én Lidl sondey-t használtam)

A karamellához:
-20 dkg barna cukor
-10 dkg vaj
-1 dl tej

A csokiréteghez:
-15 dkg csokoládé
-15 dkg nutella

 Egy lapos sütőtál alját kirakjuk a keksszel.
A karamell hozzávalóit 10 percig főzzük,amíg sűrűsödik,de még folyékony marad.Ezt a kekszre öntjük,rárakunk egy másik sor keksz réteget és hűtőbe tesszük legalább fél órára.
A csokiréteghez a csokit elkezdjük olvasztani és ha elolvadt hozzákeverjük a nutellát,míg homogén lesz.Ezt ráöntjük a keksz tetejére és visszatesszük a hűtőbe újabb 30 percre,vagy amíg megdermed.
Kedvünkre szeleteljük.Vigyázat nagyon tömény:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése