2014. február 23., vasárnap

Túródesszert karamellizált mangóval

Ez egy muszáj édesség. Volt itthon egy nagyon érett mangó és egy "mindjártlejáró"túró.Tejszín meg mindig van:)
Ebéd után ezzel kényeztettem az iskolából hazatért fáradt csemetéimet.


Hozzávalók:
-25 dkg túró
-2 dl habtejszín
-2 ek.méz
-1/2 citrom reszelt héja

-1 mangó
-1 ek. barna cukor


A mangót meghámoztam és apró kockára vágtam.A cukrot karamellizáltam ,beledobtam a mangódarabokat és kb. 2 percig hagytam "rotyogni". Félretettem hűlni.
A habtejszínt felvertem,a túrót a mézzel  és a citromhéjjal krémesre mixeltem.
Ezutám a túrós keverékhez adtam a habosra vert tejszínt,majd poharakba adagoltam.
A langyos mangót elosztottam a tetején és egy szem fagasztott málnával díszítettem.
Azonnal vagy kis hűtés után is fogyasztható.

Bármilyen kedvenc gyümölccsel készíthető :)

4 megjegyzés:

  1. Jó kis muszáj desszert, elfogadnék egy pohárral! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finom, szeretem az ilyen gyors muszáj édességeket! ;)

    VálaszTörlés
  3. Jó kis desszert,nagyon finom lehet,elkészítem,és elmentem a receptet!! És jól néz ki!!!

    VálaszTörlés
  4. De lennék nálatok iskolás..... :)))

    VálaszTörlés