2012. október 4., csütörtök

Töltött lepénykenyér

Ezt a gyors kis fincsi étket Limaránál láttam és már régóta sütöm.
A gyerekek sokadik kedvence.




Hozzávalók:
-50 dkg liszt
-2 dkg élesztő
-3 ek. olaj
-3 dl víz
-1,5 kk. só


A tésztát dagasztógéppel összegyúratom:)
1/2 órára félreteszem.

Majd 8 gombócot formázok és 5 percig pihentetem.

Majd kerekre nyújtom. Az egyik lapra most kolbászt szeleteltem és sajtot reszeltem és befedtem egy másik lappal.


Száraz ,forró serpenyőben egyik,majd másik oldalát is megsütöm kb.3-4 percig.

Ebből az adagból 4 lepény lesz.
Kettőre sajtot és aprított petrezselymet szórtam.

Bármilyen tölteléket elbír.
Volt már nálunk sonkás,darált husis ragus,fokhagymás tejfölös.

Salátával,fokhagymás tejföllel,paradicsommal is tálalható.
Finom,gyors kis vacsora vagy második fogás lesz belőle.

1 megjegyzés:

  1. Ezt ki kell próbálnom, tényleg finom lehet, és szuper hogy jól variálható :)

    VálaszTörlés